B2B

Käyttäjän Mikko kuva
Mikko Rindell
/ 05.01.2012

Verkkosivujen sisällön on tietenkin muodostettava yrityksestäsi ammattimainen kuva. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ammattislangin eli jargonin viljelyä läpi koko sivuston.

Liialliseen ammattislangin käyttöön "syyllistyvät" useimmiten teknologia- ja b2b-yritykset, joiden asiakkaina ovat toiset yritykset. Tässä ympäristössä toimittaessa unohdetaan usein se, että viestin vastaanottaja on kuitenkin aina ihminen.

Artikkelin aiheet: B2B, hyvät verkkosivut, Mikko
Käyttäjän Mikko kuva
Mikko Rindell
/ 29.06.2010

Lähes kaikilla yrityksillä on hyödyntämätöntä potentiaalia sisältyneenä omiin liiketoimintaprosesseihinsa. Tämä potentiaali sisältyy monesti tietoon yrityksen olemassa olevista asiakkuuksista ja siihen, mitä kukin yritys juuri parhaiten tekee.

Artikkelin aiheet: B2B, Markkinointi, Mikko, Uusasiakashankinta
Subscribe to B2B