Hakusanamainonta

Käyttäjän Mikko kuva
Mikko Rindell
/ 20.12.2011

Näin joulun alla olemme päässeet hyvät verkkosivut -blogisarjassamme siihen pisteeseen, että on aika puhua tarkemmin sisällöstä.

Sisältö on jokaisen verkkosivun perusta. Ilman sitä ei edes ole tarvetta sivustolle. Verkkosivujen sisällöstä puhuminen ei siis ole missään muodossa uusi aihealue, mutta inbound-markkinoinnin nousun ja internetin yleisen kehittymisen myötä sana sisältö pyörii yhä useamman markkinoijan huulilla.

Käyttäjän Mikko kuva
Mikko Rindell
/ 08.11.2011

Google julkaisi eilen Google+ -palvelustaan osion, jossa nyt myös yritykset ja yhteisöt voivat verkottua asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Palvelussa yritysten on mahdollista hyödyntää samoja ominaisuuksia kuin yksityiskäyttäjien tähän mennessä.

Käyttäjän Mikko kuva
Mikko Rindell
/ 13.07.2010

 

Jos yrityksesi tarjoaa tuotteita/palveluita kansainvälisesti, voi kansainvälisen hakusanamainoskampanjan käynnistäminen olla tehokas tapa niin muun viestinnän tukemiseen kuin täysin uusien kävijöiden ohjaamiseen verkkosivullesi.
 
Subscribe to Hakusanamainonta