Inbound-markkinointi

Käyttäjän Mikko kuva
Mikko Rindell
/ 09.02.2012

Uutiskirjeen tilausmahdollisuuden käyttäminen sivulla on yksinkertainen tapa kerätä potentiaalisten asiakkaiden yhteystietoja. Aina yhteystietojen keräämiseen ei tarvita isoa täkyä, kuten ilmaista opasta tai tarjousta. Olettaen sisältösi olevan kiinnostavaa ja tuottavan lisäarvoa lukijalle, hän saattaa hyvinkin liittyä postituslistallesi pysyäkseen tietoisena toimialasi tarjonnasta ja sinun osaamisestasi.

Käyttäjän Mikko kuva
Mikko Rindell
/ 08.12.2011

Vaikka Tatamilla teemme töitä digitaalisisen viestinnän parissa, olemme aina painottaneet, että emme mitenkään hyljeksi perinteisiä markkinointiviestinnän kanavia. Hyvän myyntityön merkitystäkään digimarkkinointi ei poista. Tätä asiaa pidämme jopa niin tärkeänä, että olemme maininneet asian sivustomme ”footerissa” läpi koko sivuston.

Käyttäjän Mikko kuva
Mikko Rindell
/ 11.11.2011

Inbound-markkinointi liitetään nykyään käsitteenä vahvasti verkkoon, mutta sen juuret ovat vahvasti offline-maailmassa. Näin perjantain kunniaksi tuon hieman kevyemmän esimerkin hyvin toteutetusta toimenpiteestä, jolla minusta tuli jo lähes asiakas eräälle yrittäjälle:

Artikkelin aiheet: Inbound-markkinointi, Mikko
Subscribe to Inbound-markkinointi