sisältö

Käyttäjän Mikko kuva
Mikko Rindell
/ 15.01.2012

Moni yhdistää sanan sisältö vain ja ainoastaan tekstiin. Teksti on toki tärkeä sisällön laji, mutta se toimii harvoin parhaiten yksinään.

Mitä muussa muodossa voit sisältöäsi esittää? Osa vastauksista on päivänselviä, mutta aihetta kunnioittaen listasin muutamia ideoita diaesityksen muotoon tähän alle!

Käyttäjän Timo kuva
Timo Humalamäki
/ 03.01.2012

Sisältöä tulee olla sivuilla runsaasti, mutta määrällä ei voi korvata laatua. Sekä hakukoneet että ennen kaikkea potentiaaliset asiakkaat arvostavat tänä päivänä entistä enemmän sisällön laatua, joten kaiken sisällön lähtökohtana on sen laadukkuus.

Miten laadukasta sisältöä sitten tuotetaan?

  • Sisältö on uniikkia.

    Niin lukijat kuin hakukoneetkin haluavat, että tarjoamasi sisältö ei ole muilta kopioitua ja tarjoaa tietoa mitä muilla ei ole.

Artikkelin aiheet: hyvät verkkosivut, sisältö, Timo
Käyttäjän Timo kuva
Timo Humalamäki
/ 22.12.2011

Tässä viimeinen kirjoitukseni ennen joulua. Tein siitä tarkoitukselta lyhyen, jotta kiireisimmätkin lahjojen ostajat ehtivät sen lukea. Pakko myöntää, että näin inbound-markkinointi-ihmisenä näistä sisältöasioista voisi kirjoittaa pidempäänkin..

Artikkelin aiheet: hyvät verkkosivut, sisältö, Timo
Käyttäjän Mikko kuva
Mikko Rindell
/ 07.11.2011

Törmäsin lokakuun alkupuolella Vassisen Rikun blogipäivitykseen, jossa hän tarjoutui lähettämään uuden kirjansa ilmaiseksi niille, jotka vastapalveluksena kirjoittaisivat kirjasta arvostelun blogiinsa. Lähetin Rikulle sähköpostia. Hän teki minkä lupasi, kirja löytyi postilaatikostani viime viikolla. Oman lupaukseni täytän tässä.

Artikkelin aiheet: Markkinointi, Mikko, sisältö
Käyttäjän Timo kuva
Timo Humalamäki
/ 03.11.2011

Päätin kirjoittaa lyhyen postauksen harhaluuloista, joihin olen viimeaikoina törmännyt jutellessani asiakkaiden kanssa. Lyhyestä virsi kaunis, joten suoraan asiaan:

1. Verkkosivut vievät asiakkaani kauemmas yrityksestäni ja antavat kasvottoman kuvan

Tähän törmään usein. Ajatellaan, että verkkosivuille tuotava hyvä sisältö ja arvokas tieto lopettaa puhelimen pirinän. Näin ei tietenkään asia ole. Verkkosivujen tavoitteena on tuoda asiakas yritystäsi lähemmäs. Asiakkaan luottamus voitetaan antamalla hänelle tietoa, jota hän ei muualta ole saanut.

Artikkelin aiheet: Google, hakukoneet, sisältö, Timo, verkkosivut
Käyttäjän Timo kuva
Timo Humalamäki
/ 24.10.2011

Tämä on kysymys, jonka esitän asiakkaalle, kun hän ilmoittaa olevansa uusien verkkosivujen tarpeessa. Riittääkö sivut, jotka ovat olemassa, koska näin on kaikilla muillakin, vai haluaako hän verkkosivut , jotka ovat osa liiketoimintastrategiaa tarkoituksena kasvattaa viivan alle jäävää lukua?

Artikkelin aiheet: navigointi, sisältö, Timo, verkkosivut
Subscribe to sisältö